Czym jest monolid eyes?

Monolid to kształt powieki, który nie posiada fałdy. Oko, które ma fałdę, jest znane jako podwójna powieka.

Monolidy są typową cechą twarzy ludzi z Azji Wschodniej. Jednak inne rasy również mogą mieć monolidy lub kształt powieki bez fałdy.

W niektórych regionach, zwłaszcza w Azji Wschodniej, chirurgia i produkty kosmetyczne są powszechnie stosowane w celu stworzenia wyglądu fałdy. W rzeczywistości jest to jeden z najbardziej popularnych rodzajów chirurgii plastycznejZaufane źródło w tym rejonie świata.

Ważne jest, aby uznać, że piękno jest w wielu rozmiarach i, tak, kształty powiek. Monolidy są piękne i wyjątkowe.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego są one tak wyjątkowe, jak możesz się nimi cieszyć i jakie masz opcje, jeśli chcesz mieć załamanie.

Genetyka
Jednolite oczy są najczęściej spotykane u osób pochodzenia wschodnioazjatyckiego. Jednak osoby innych ras o poziomych, wydłużonych oczach również mogą mieć oczy jednolite.

Co więcej, niektóre osoby z większymi kapturkami powiek mogą sprawiać wrażenie, że mają monolidy. Są one określane jako monolidy kapturowe. Skóra zagina się nad widoczną fałdą, nadając wygląd monolidu.

Dlaczego są piękne
Od dziesięcioleci operacje plastyczne powiek są bardzo popularne wśród Azjatów na całym świecie. Niepotwierdzone doniesienia sugerują, że niektóre dzieci poddają się operacji plastyki powiek już w szkole podstawowej.

Jednakże, w społeczności wschodnioazjatyckiej i szerzej w środowisku kosmetycznym, fala się zmienia. Ludzie zaczynają doceniać swoje jednolite oczy oraz unikalny wygląd, który się z nimi wiąże.

Blogerki urodowe, takie jak Jen Chae z From Head to Toe i Weylie Hoang z ILikeWeylie – obie mają ponad 1 milion subskrybentów na YouTube – często mówią o swoich monolidalnych oczach. Chwalą się nimi, oferując tutoriale makijażu, które pokazują, jak wydobyć wyjątkowe piękno tej cechy twarzy.

Ponieważ osoby takie jak Jen i Weylie bronią swoich naturalnych rysów, społeczność kosmetyczna zwróciła na to uwagę. Największe marki kosmetyczne stworzyły produkty i tutoriale dla klientów o jednolitych oczach.

Co więcej, różnorodność w reprezentacji oznacza, że więcej osób widzi w magazynach i na reklamach kosmetyków osoby, które wyglądają tak samo jak one.

Dodaj komentarz